dimecres, 7 d’abril del 2010

una de les meves últimes feines

Estic fent moltes feines a la vegada, per això habitualment trigo tant en acabar-les. Una de les últimes és aquesta (i no he trigat pas tant a fer-la perquè m'ho vaig passar molt bé), un cangur Tilda! La meva filla gran ja me l'ha demanat per quedar-se'l, i la meva filla petita m'ha demanat que n'hi faci un de color lila i taronja (ella diu que ha triat aquests colors perquè són els que no utilitzava en Miró).

Hago muchos trabajos a la vez, por eso habitualmente tardo tanto en acabarlos. Una de los últimos es éste (y no he tardado mucho en hacerlo porque me lo pasé muy bien), ¡un canguro Tilda! Mi hija mayor ya me lo ha pedido para quedárselo, y mi hija pequeña me ha pedido que le haga uno de color morado y naranja (ella dice que ha escogido estos colores porque son los que no utilizaba Miró).




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada