diumenge, 23 de desembre del 2012

2007-09-memories quilt

aquest quilt, que vaig fer per a la meva mare, està confeccionat amb un munt de robes que pertanyien a vestidets de quan érem petites, ...i no tant petites. vestits de la mare, pantalons, camises, mostres de crochet -fetes per les meves àvies-, i altres troballes...el resultat: un quilt una mica boig....però entranyable!
este quilt, que hice para mi madre, está confeccionado con una pila de telas que pertenecían a vestiditos de cuando éramos pequeñas, ...y no tan pequeñas. vestidos de mi madre, pantalones, camisas, muestras de crochet -hechas por mis abuelas-, y otros hallazgos...el resultado: un quilt un poco loco....pero entrañable!
this quilt, that i made for my mom, is made with a lot of clothes that belonged to dresses when we were kids, ...and not so kids. mom's dresses, pants, shirts, crochet samples -made ​​by my grandmas-, and other findings ... the result was a little crazy quilt .... but endearing!
vaig incloure una dedicatòria en l'encoixinat d'un dels blocs. aquesta és una vista posterior.
vaig incloure una dedicatòria en l'encoixinat d'un dels blocs. aquesta és una vista posterior.
i included a dedication in a padded blocks. this is a back view.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada